Pomoc i często zadawane pytania przy zakupie części zamiennych do przyczep
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych produktów, usług i ofert, chętnie Ci pomożemy i doradzimy.
Po prostu napisz do nas, korzystając z kontakt utwórz e-mail.
Podczas identyfikacji części zamiennych często potrzebujemy jedynie danych z tabliczki znamionowej urządzenia najazdowego lub tabliczki znamionowej na osi przyczepy.
Jeśli nie dołączono tabliczek znamionowych, dane wytłoczone.
W przypadku AL-KO Kober szczególnie ważny jest numer ETI, który znajduje się obok symbolu klucza młotkowego. W przypadku tabliczek znamionowych Nieper numer fabryczny.
Jak założyć konto klienta?
Nie masz jeszcze danych użytkownika do zalogowania? Kliknij „Zarejestruj się” powyżej i wypełnij wszystkie pola w naszym formularzu online. Następnie kliknij „kontynuuj”.
Teraz możesz robić u nas zakupy.
Co się stanie, jeśli zapomnę danych logowania?
Kliknij „Zaloguj się”, a następnie „?”. Następnie wprowadź adres e-mail, pod którym utworzyłeś konto. Wyślemy Ci e-mail z linkiem potwierdzającym. Jeśli potwierdzisz prośbę o hasło, otrzymasz nowe hasło. Jeśli nie znasz już adresu e-mail, którego używałeś, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +49 (0)89 2154 886 0.
Jak usunąć moje konto klienta?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto klienta, po prostu wyślij nam e-mail. Następnie usuniemy Twoje konto klienta.
Jak mogę zmienić hasło?
Kliknij „Moje konto” w menu u góry, następnie „Zmień hasło” i wykonaj dalsze kroki.
Jak zamówić newsletter?
Możesz wygodnie zapisać się do naszego newslettera podczas rejestracji jako nowy klient lub kliknąć „Moje konto” u góry, a następnie zapisz się do newslettera lub wypisz się.
Jak mogę zrezygnować z subskrypcji biuletynu?
Wypisanie się z naszego biuletynu jest łatwe w dowolnym momencie. Każdy newsletter zawiera w stopce link do rezygnacji z subskrypcji. Możesz także odpowiedzieć na newsletter, klikając „Anuluj subskrypcję”.